מוזמנים להתקשר: 03-5711999

לב

תזונה טבעית – כדרך ואמצעי למנוע את מחלת הלב

 

התפריט של העולם המערבי כיום מסוכן ובכך הסיכוי למחלות לב הינו גבוה. רופאים רבים מייעצים תרופות, בדיקות וניתוחים כדבר מן המעניין. אך תזונה טבעית יכולה למנוע זאת – והרבה יותר טוב.

תזונה עשירה של מזון בריא, תזונה שמכילה מזון עשיר מן הצומח , מזון דל בשומן הוא דרך נפלאה, עשירה, בריאה וטבעית להימנע ממחלות לב בצורה אפקטיבית שעובדת.

 

הקפדה על אורח חיים בריא מסייעת במניעת התקפי לב, איכות החיים שלנו תלוייה רבות בתזונה.  חיים בריאים מצריכים ידע, כלים והמון מוטיביציה. הגיע הזמן להתחיל.

 

מחקרים רבים מראים שהקפדה על תפריט עשיר מן הצומח , תפריט המכיל מזון בריא ואיכותי אשר מופיע בו פחות מזון מעובד עתיר שומן יכול לעזור להסרת אותם המזונות אשר מזיקים לכלי דם, מזונות שגורמים למחלות לב ומזיקים לגוף, הכנסה של מזון בריא לגוף, למקדש של כל אדם היא האספקה הטובה ביותר שהגוף יכול לקבל. אספקה של מזונות שעשירים ברכיבים תזונתיים יכולים להתחיל תהליך ריפוי לגוף, תהליך טבעי אשר מחזיר את האיכות והבריאות לחיים ואף מסוגל לרפא מחלות לב קיימות.

 

חשוב להזכיר שהמזון הוא אותו דלק שמניע את גופנו ולכן כל דבר שאנו מכניסים אליו בעל משמעות – טובה או רעה. פיקוח והשגחה על מה שאנחנו מכניסים לגופנו הוא תהליך יעיל, מבוקר וחשוב. אכילה של אוכל טרי ומזין מנוע מחלות רבות, אורח חיים בריא הוא כלי מפתח לאריכות ימים ותפקוד יום יומי בצורה האידיאלית ביותר. חיים אופטימלים ומאושרים יותר.

 

הקסם שבתזונה הטבעית היא בכך שאפשר להתאימה באופן אישי לכל אדם, לפי סגנון חיים, לפי נתוני גוף, לפי רבדים רבים שיעזרו להבין בדיוק – מהי התזונה המתאימה ביותר בשבילו.

תזוניה לקוייה של מזון המכיל סוכרים, פחמימות פשוטות, ממתיקים מלאכותיים ואף שתייה מרובה של קפאין ואלכוהול עלולים להזיק לגוף גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. חשוב לזכור שתזונה טבעית ובריאה היא לא הכל .שינה טובה ופעילות גופנית הם כלי מפתח לחיים טובים ובריאים יותר , יש להימנע מאכילה לפני השינה העלולות לגרום למתח נפשי עקב בעיות עיכול בגוף.

 

תפריט איכותי למניעת מחלות לב צריך לכלול: ירקות ופירות טריים, דגנים מלאים, קטניות, דגים צפוניים אגוזי מלך ושמן זית. ]פעילות גופנית מתונה יכולה לעזור פלאים. אלו רק כמה מהדוגמאות הטובות ביותר למניעת מחלות לב ושמירה על אורח חיים בריא יותר. הפחתה בצריכת מלח מפחיתה את לחץ הדם אצל אנשים וכפי שידוע, מחקרים רבים הראו קשר ישיר בין לחץ דם למחלות דם. מלח יכול להופיע בכל מקום – ארוחות מוכנות, דגני בוקר ואפילו סלטים מוכנים ועוד ועוד! לכן יש לבדוק טוב מאוד ולהסתכל במרכיבי המוצר ותווית המזון של כל מוצר שנרכש!

 

תתחילו לחיות טוב יותר, מגיע לכם.

שלכם אנטוניו טרו

    הטיפולים שלי

קידום אתרים אורגני לאוס בניית אתרים

השאר/י פרטים ואחזור אליך בהקדם

מוזמנים להתקשר 0526645548